Låten som saknas

Hej!
Näe nu får det vara bra med det här blogguppehållet. Har inte skrivit på över en vecka. Visst det finns vissa anledningar till de (berättar om de senare) men det är ju egetligen ingen anledning till att inte skriva. Tycker själv att den här bloggen har varit väldigt tråkig de senaste veckorna. Typ inga inlägg, och bara tråkiga sånna. Får se om jag kan börja skriva lite vettigt igen. Åtminstonne lite intressantare, eller nått. Men ska man se på det åt andra håller så har jag fler läsare när jag inte skriver än när jag gör det.. Vet inte riktigt hur ja ska tolka de;). Men jag fårväl varna för att det här är ett allmänt förvirrat, för långt, och lite små blandat inlägg!

Nåja, vad har egetligen hänt de den senaste veckan?
- Jag idiotpluggade månda tisda förra vecka för att slippa plugga resten av veckan.
- Hade besök här i skövde ett par dar(XD)
- Köpte damsittningsbiljetter åt mig och Lisa, så nu måste man bara försöka besvara den ständiga frågan.
- Åkte hem till korsvägen i fredas för att ligga hemma och slappa ett par dar. Leka med de galna djuren. Rensa en gammal dator (den innehöll bland annat min blandat mapp med musik, bävar fortfarande över att ta tag i evighetsarbetet med att rensa den. Där fanns också gamla filmklipp och bilder. Bland annat Högstadiefilmen som jessi och jag gjorde. Färga håret. Köpa böcker....
- Var och fikade med Elin i måndas, mycket trevlig och allmänt flummigt som alltid.
- Kom tillbaka till skövde igår (tisdag) efter en tur till ikea bland annat. Köpte en bokhylla till.. Men jag får inte in allt i alla fall. Antingen har jag för mycket böcker, eller för lite plats. Tror mer på det senare. Kanske blir tvungen att överväga joels alternativ att lägga hyllorna ner i alla fall.

Så nu är vi tillbaka på nutid. I skövde med en massa plugg (som vanligt). 2 dagars konstant plugg, sen blir det Göteborg. Bara 4 dar kvar till Kent! Är inte alls pepp på den här helgen. På månda bär det av tillbaka hit för 2 dagars plugg till (och äntligen bli av med det här två fruktansvärt jobbiga kurserna jag har läst nu) och sen är blir det att åka hem till JSM. Full upp, näe vad är de? Men det är som det alltid är den här årstiden.. Jag insåg att det kommer dröja en månad innan jag har en ledig helg som jag kan vara kvar i skövde. Och om man lägger på att jag inte har varit här på två helger redan så ser det väldigt bra ut. Äh, så länge saker e roligt så får det kvitta. Desutom kan jag inte ställa in något av det som är på gång. Snarare lägga till fler resor:P

Över till något annat (jag sa att de blev blandat) i söndaskväll var jag inne i oskarshamn. Hittade en bok på rean som jag inte kunde låta bli att köpa. The Heroin Diaries av Nikki Sixx. Läste ut den igår, och jag mäste säga att den var väldigt bra. Den består av dagboksanteckningar, blandat med kommentarer från nutiden, och överallt står det låttexter, dikter och textfragment. Blir väldigt intressant att läsa på det viset. Även om handligen är den i princip samma som i alla rockstjärnebiografier så sticker den här ändå ut.  Det är lite kul att han med bandet Sixx:AM har gjort musik baserad på boken. Får säga att boken är läsvar och musiken är bra!
 


Ska försöka uppdatera lite mer regelbundet igen. Nu när det faktiskt händer saker värt att skriva om!
Vi hörs!



Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår



Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0