Ni kan skratta om Ni vill Håna oss Vi rör oss, Ni står still...

Ello Ello!

Måste säga att det här utvecklades till en ganska bra eftermidda/kväll. Var ganska le när jag kom hem ifrån skolan. Men det släppe efter lite kladdkaka. Kunde också hämta ut ett paket med böcker (älska bokrea). Så nu har jag  två utav tolv böcker i The wheel of time serien. Känns ju ganska skönt att kunna beställa böcker och alltihopa kostar lika mycket som bara en ända av dom skulle göra i vanliga fall.

Hade en lite intressant disskusion med krister på msn, eller snarare vi hade två disskusioner varav den ena blev lite scary. Det var däremot inte den första. Jag tänker inte förklara bakgrunden, men jag och en annan kille kommer försöka ta över världen en  dag, Krister och jag snackade om detta så jag fick denna kommentar:

   -Om du blir världshärskare, kan jag bli Guvenör på Mars? Och Hertingen av Vodka? Då kan jag liksom. . . Använda intäckterna från världens vodka färsäljning för att kolonizera Mars!! "Mars Colon, brought to you by Smirnoff"

Började skratta när jag läste det, vilka klockrena önskningar.

Bakgrunder till den andra måste däremot förklaras.. Hela vintern har jag och Krister pratat om isbjörnar. Om hur elaka de är, hur de konspirerar mot männisläktet, hur de förstör. Det har ständigt vatt akta dig för isbjörnarna när någon ska gå ut och göra något. Idag var mitt msn helkontigt igen och det skylldes också på isbjörnarna. Nu till de lite små creepy. Utan att vi har vetat om de finns det några som har format en teori om isbjörnarnas konspirationer mot människorna. Den finns HÄR. Ganska knäppt att det vi har skämtat om, har andra också tänkt igenom.. Sjukt..



Vi hörs!




när paniken bryter ut
ler du svagt
och viskar till mig
Du är värd att dö för

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha :) Vad roligt med isbjörnarna! Sà typsikt er, kan verkligen tänka mig er tvà diskutera det... :)

Och finaste citatet, "du är värd att dö för". Det har liksom etsat sig fast i mig!

Dessutom, jag har tvà erkännanden pà klumpighetsfronten, pinsamt men sant. För det första torkade jag hàret efter duschen, framàtlutad du vet, och slängde tillbaka huvudet när jag var färdig, men träffade dà en väggkant. Aj! Och nästa, skulle ta av mig en tröja, men glasögonen fastnade lite och rev upp ett stort HarryPotter-ärr i pannan. Suck... Sà du är inte ensam nu heller :)

Ha det bra!! Kram!

2010-03-04 @ 15:33:38

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0