A million miles away

God morgon!

Även fast det liggen en massa snö kvar på backen, och det fortfarande är minusgrader, så skulle jag nog nästan vilja säga att det är vår på gång. Idag är det tredje dagen i rad som det lyser in en stor sol, som lyser upp hela lägenheter. Himlen ser blå ut, och träden är inte snötäckta längre. Om det inte vore för att man visste att det ligger en massa snö kvar ute, så skulle man kunna tro at de är vår på riktigt. Det är inte bara solen som skiner in och lyser upp. Igår kväll så såg jag en såndär jättemåne lysa straxt bakom min gardin och ett par grenar. Vackert!


Jag aldrig riktigt sluta förundras hur klantig jag är konstant. Idag när klockan ringde, så låg jag vänd åt andra hållet bort från telefonen. När jag skulle vända på mig för att så slut på ojudet så låg jag uppenbarligen för  nära väggen, eftersom jag körde pannan rakt i den. Aj! Jag fattar inte varför jag alltid ska så in huvudet. Och det är inte särsklit roligt att verkigen vaka upp av att man helt plötsligt får väldigt ont!


A just de ja, Kents nya singel blir Idioter. en av de låtar jag har haftsvårast för på skivan. Får de om den helt enkelt bara behöver innötning för att kunna tyckas om, eller om den helt enkelt inte är så bra som de andra låtarna. Extra spåren på den kan däremot bli intressanta. Två remixer på Ensamheten, som för  mig verkligen skriker Kentlåt. Får se om remixerna e nått att han. Singlen har i alla fall det snyggaste omslaget av singlarna från Röd.



Dags att gå upp och äta frukost!




He pulls a prayer book out of his sleeping bag
Preacher lights up a butt and takes a drag
Waitin' for when the last shall be first and the first shall be last
In a cardboard box 'neath the underpass
Got a one-way ticket to the promised land
You got a hole in your belly and gun in your hand
Sleepin' on a pillow of solid rock
Bathin' in the city aqueduct



Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0