Grey man

Man kan ju undra varför jag är vaken så här dags, och har varit det ett bra tag.
Skolan börjar inte förens vid ett, även om jag kanske borde vara där lite tidigare och ge mikrobiologiboken lite uppmärksamhet.
Lägenheten ser okej ut, så jag är inte uppe för att jag måste städa och få iordning. Inte heller finns det någon tvätttid bokad tidigt denna onsdagsmorgon.
Jag är helt enkelt bara vaken, utan anledning, och utan möjlighet att somna om.
Det  är grått ute idag. Ser inte särskilt gästvänligt ute. Inte som igår då jag vaknade av att solen sken mig i ögonen, så jag var tvungen att gå upp och dra för gardinerna. Näe det är inte en sådan dag idag. Än så länge är detta en grå dag. Lite småmörk och diffus på grund av för lite ljus.
Dags för någon slags frukost!


Holding these memories
I feel I'm folding
This is the last time
Now I'm gone



Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0